EĞİTİM ŞEKLİ
UYGULAMALI uzaktan eğitim (internet üzerinden)
EĞİTİM TANITIMI
Kodlama; bir problem çözebilmek için farklı modeln bir arada kullanılma sürecidir. Problemi çözebilmenin ilk başta verilen problemin net olarak gösterilecek ve analiz edilir. üzerinde; problemlere çok döndürmek, sistematik açıdan, olaylarla, farklı ve yaratıcı görünüm, probleme uygun olmak, takımla başa çıkabilir, karşılaştırabilir gibi özellikler. Ayrıca, kullanıcı bilgisayarları zaman gözden geçirilecek olan bu programlardan yararlanacak ve geliştirecek olan satın alma işleminde kullanılacaktır.
EĞİTİM İÇERİĞİ:
KODLAMA (SCRATCH WEB UYGULAMASI) |
Bilgisayarların Tarihi |
Algoritma Nedir? |
Algoritmaya Neden İhtiyaç Duyarız? |
Akış Şeması |
Programlama |
Scratch Web Sitesi İncelem |
Kod Bloklarının İncelemesi |
Olaylar ve Görünüm Bloğu İncelemesi |
Kontrol Bloğu ve Veri Bloğu İncelemesi |
Hareket ve Kalem Blokları İncelemesi |
Algılama ve Ses Bloğu İncelemesi |
İşlemler Bloğu ve Özel Taşlar |
UYGULAMA (Hareketler Blogu) |
UYGULAMA (Yarış Oyunu) |
Sahne Geçişleri |
UYGULAMA (Kedi-Ücret Oyunu) |
Ses ve Görüntü Efektrleri Kullanımı |
UYGULAMA (Labirent Oyunu) |
Görsel Efekt Taşıma |
UYGULAMA (Flappy Bird) |
UYGULAMA (Tuğla Kırma Oyunu) |
UYGULAMA (Araba Sürüş Oyunu) |
UYGULAMA (Mario Oyunu) |
Scratch Oyun Kaydetme |
Başka Bilgisayarda Oynama |
Dönüştürme Oyunları |
KODLAMA (mBOT PROGRAMLAMASI) |
Robotik Kodlamaya Girş |
Temel Kavramlar |
Robotiğin Gelişim Süreçleri |
Robotiğin Kullanım Alanları |
Devre Tasarımından Önce Öğrenmemiz Gerekenler |
Akım, Gerilim, Direnç, Güç, AC/DC, Seri/Paralel Bağlama |
Breadboard Nedir? |
Jumper Kablolar |
Ledler |
mBlock Girişi |
UYGULAMA (Ledleri Yakma) |
Birden Çok Ledin Programlanması |
UYGULAMA (Polis Çakar Lambası) |
Devre Tasarımı |
Arduino Kart Kullanımı |
Butonların Kullanımı |
Potansiyometre Kullanımı |
Eklenmesi ve Kullanımında Buzzer |
RGB Ledlerle Devre Tasarımı ve Kodlanması |
Devre Elemanlarının Temini |
STEM Eğitimi Projesinin Genel Tanıtımı |
Çocuklara Kodlama Anlatımı |
Kodlamada Müfredat oluşturma |
Çocuklara Verilecek Ödevler |
Robotikte Çocuklarda Grup Çalışmaları |
Led Devrelerinde Pasif Sensörler |
Sensörler Hakkında Bilgiler |
UYGULAMA (Sensörler) |
UYGULAMA (Sıcaklık Sensörü) |
Toprak Nem Sensörü Gönderimleri |
Toprak Nem Sensörü Kodlama |
UYGULAMA (Çiçek Sulama Sistemi) |
UYGULAMA (Su Seviyesi Sensörü) |
UYGULAMA (Gaz Alarmı) |
PIR Sensörü Gönderimi |
UYGULAMA (Hırsız Alarmı) |
7 Segmentli Ekran Taşıma |
Ortak Anot ve Ortak Anotların İşlevleri |
7 Segmentli Display Programlama |
UYGULAMA (Servis Tasarımı) |
UYGULAMAUzaktan Kumanda ile Led Kontrolü () |
Motor Kullanımı |
Oyuncak Araçlarda Kullanılan Motorlar |
DC Motor Kontrolü |
Motor Devre Sürücüleri Kullanımı |
Step Motor Sürücüleri |
UYGULAMA (Adım Motor Programlama) |
Servo Motor Kullanımı |
UYGULAMA (Bluetooth Modülü Programlama) |
UYGULAMA (Araç Tasarımı) |
UYGULAMA (Engelden Kaçan Robotu) |
mBot Kullanımı |
mCore Card Tanıtımı |
UYGULAMA (Çizgi İzleyen Robot Tasarımı) |
mBot Mobil Uygulama Kullanımları |
Bluetooth ile mBot Programlama |
mCore Kart ve Led Kullanımları |
mCore Card sensörlerin kullanımı |
UYGULAMA (mBOT Projesi) |
KİMLER KATILMALIDIR?
Okul öncesi öğretmenleri, İlkokul, Ortaokul ve Lise öğretmenleri için
Etüt satın almak, zeka-oyunlarına ek olarak eğitim ve robotik için çalışabilmek için,
Bilgisayar için bilgisayarlarının bilgisayarlarında çok parlak, hale getirmek ve kullanmak için bilgisayar için
Fen bilimleri (Fen ve Teknoloji, Biyoloji, Kimya, Fizik), Matematik, Bilgisayar Öğretim Teknolojileri branşlarından ortaokul ve liseleri ve alana ilgi duyan öğretmen
Programa ilgi duyan herkes katılabilir, kayıt için mezuniyet şartı aranmamaktadır.
Not: UZAKTAN ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMLERDE GENEL KABUL OLARAK 1 DERS SAATİ MİNUMUM 15 DAKİKA VE MAKSİMUM 25 DAKİKADIR.
ÖNEMLİ NOT 1:
Eğitimimiz Uygulama Ağırlıklı olduğundan egitimin kalıcılığını sağlamak amacıyla katılımcılarımızın mBot Programlama Bölümüne Başlamadan Önce Make Blok Seti tedarik etmeleri önerilir.
ÖNEMLİ NOT 2:
BU SERTİFİKA PROGRAMI KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞİM AMAÇLIDIR.
EĞİTİM ALMA SÜRECİ NASIL İŞLER?
Eğitim almak isteyen web sitemize üye olur. Üyelik dağıtımı tüm doğru ve incelenmelidir.
Üye girişi sonra eğitim ayrıntılarına gelir ve "tıklayanlar". Ödemeyi kredi kartınızla taksitli olarak/EFT'i beğenebilirsiniz.
Ödemeniz saatlerindeki saat dilimlerinde onaylanır ve eğitim programınıza göre planlanır.
Eğitim adınıza tanımlandıktan sonra zaman eğitim videolarını izlemek web üzerinde üst kısımdan Üye Girişi yaparak izleyebilirsiniz.
Eğtiim videolarımda herhangi bir zaman veya simülasyon yok. zaman zaman, uzun süre izleyebilirsiniz.
Eğitim videolarının %60'ı izlendikten sonra sistemi otomatik olarak aktif olur ve deneyebilirsin. Başarılı olabilmek için minimum 60 puan almanız gerekir. Sınav için 3 kez girişz vardır.
Sınavı çıktıktan sonra üyelerinize göre belgenizi görüntüleyebilir ve E-DEVLET ONAYLI çıktısını dijital damgalı ve imzalı olarak alabilirsiniz.
Eğitime kesin kayıt yaptırdıktan sonra dersleriniz tanımlanmakta ve BİR YIL'a kadar zaman geçirebilmektesiniz .
EĞİTİMİNİZİ 1 YIL İÇERİSİNDE TAMAMLAMANIZ GEREKMEKTEDİR. AKSİ TAKDİRDE BELGELENDİRME YAPILAMAMAKTADIR.
ÖNEMLİ NOT:
BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN ÖNCE BİLGİLERİ ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ!
https://www.turkiye.gov.tr/selcuk-universitesi-sertifika-sorgulama LİNKİNE TIKLAYARAK E-DEVLET ÜZERİNDEN SERTİFİKA SORGULAMASI YAPABİLİRSİNİZ.