Bu eğitimimiz yeni mezun öğrencilere destek amacıyla 360 ₺ yerine 240 ₺ ye indirilmiş olup indirim 15 Ağustos 2022 tarihinde sona erecektir.

EĞİTİM ŞEKLİ

Eğitim programımız UYGULAMALI  uzaktan eğitim şeklinde (internet üzerinden)  olup Türkiye'nin kontrolünden %60 sağlayabilirsiniz.


EĞİTİM TANITIMI

Kodlama; bir problem çözebilmek için farklı modeln bir arada kullanılma sürecidir. Problemi çözebilmenin ilk başta verilen problemin net olarak gösterilecek ve analiz edilir. üzerinde; problemlere çok döndürmek, sistematik açıdan, olaylarla, farklı ve yaratıcı görünüm, probleme uygun olmak, takımla başa çıkabilir, karşılaştırabilir gibi özellikler. Ayrıca, kullanıcı bilgisayarları zaman gözden geçirilecek olan bu programlardan yararlanacak ve geliştirecek olan satın alma işleminde kullanılacaktır.

EĞİTİM İÇERİĞİ:

KODLAMA (SCRATCH WEB UYGULAMASI)

Bilgisayarların Tarihi

Algoritma Nedir?

Algoritmaya Neden İhtiyaç Duyarız?

Akış Şeması

Programlama

Scratch Web Sitesi İncelem

Kod Bloklarının İncelemesi

Olaylar ve Görünüm Bloğu İncelemesi

Kontrol Bloğu ve Veri Bloğu İncelemesi

Hareket ve Kalem Blokları İncelemesi

Algılama ve Ses Bloğu İncelemesi

İşlemler Bloğu ve Özel Taşlar

UYGULAMA (Hareketler Blogu)

UYGULAMA (Yarış Oyunu)

Sahne Geçişleri

UYGULAMA (Kedi-Ücret Oyunu)

Ses ve Görüntü Efektrleri Kullanımı

UYGULAMA (Labirent Oyunu)

Görsel Efekt Taşıma

UYGULAMA (Flappy Bird)

UYGULAMA (Tuğla Kırma Oyunu)

UYGULAMA (Araba Sürüş Oyunu)

UYGULAMA (Mario Oyunu)

Scratch Oyun Kaydetme

Başka Bilgisayarda Oynama

Dönüştürme Oyunları

 

KODLAMA (mBOT PROGRAMLAMASI)

Robotik Kodlamaya Girş

Temel Kavramlar

Robotiğin Gelişim Süreçleri

Robotiğin Kullanım Alanları

Devre Tasarımından Önce Öğrenmemiz Gerekenler

Akım, Gerilim, Direnç, Güç, AC/DC, Seri/Paralel Bağlama

Breadboard Nedir?

Jumper Kablolar

Ledler

mBlock Girişi

UYGULAMA (Ledleri Yakma)

Birden Çok Ledin Programlanması

UYGULAMA (Polis Çakar Lambası)

Devre Tasarımı

Arduino Kart Kullanımı

Butonların Kullanımı

Potansiyometre Kullanımı

Eklenmesi ve Kullanımında Buzzer

RGB Ledlerle Devre Tasarımı ve Kodlanması

Devre Elemanlarının Temini

STEM Eğitimi Projesinin Genel Tanıtımı

Çocuklara Kodlama Anlatımı

Kodlamada Müfredat oluşturma

Çocuklara Verilecek Ödevler

Robotikte Çocuklarda Grup Çalışmaları

Led Devrelerinde Pasif Sensörler

Sensörler Hakkında Bilgiler

UYGULAMA (Sensörler)

UYGULAMA (Sıcaklık Sensörü)

Toprak Nem Sensörü Gönderimleri

Toprak Nem Sensörü Kodlama

UYGULAMA (Çiçek Sulama Sistemi)

UYGULAMA (Su Seviyesi Sensörü)

UYGULAMA (Gaz Alarmı)

PIR Sensörü Gönderimi

UYGULAMA (Hırsız Alarmı)

7 Segmentli Ekran Taşıma

Ortak Anot ve Ortak Anotların İşlevleri

7 Segmentli Display Programlama

UYGULAMA (Servis Tasarımı)

UYGULAMAUzaktan Kumanda ile Led Kontrolü ()

Motor Kullanımı

Oyuncak Araçlarda Kullanılan Motorlar

DC Motor Kontrolü

Motor Devre Sürücüleri Kullanımı

Step Motor Sürücüleri

UYGULAMA (Adım Motor Programlama)

Servo Motor Kullanımı

UYGULAMA (Bluetooth Modülü Programlama)

UYGULAMA (Araç Tasarımı)

UYGULAMA (Engelden Kaçan Robotu)

mBot Kullanımı

mCore Card Tanıtımı

UYGULAMA (Çizgi İzleyen Robot Tasarımı)

mBot Mobil Uygulama Kullanımları

Bluetooth ile mBot Programlama

mCore Kart ve Led Kullanımları

mCore Card sensörlerin kullanımı

UYGULAMA (mBOT Projesi)

 

KİMLER KATILMALIDIR?

  • Okul öncesi öğretmenleri, İlkokul, Ortaokul ve Lise öğretmenleri için

  • Etüt satın almak, zeka-oyunlarına ek olarak eğitim ve robotik için çalışabilmek için,

  • Bilgisayar için bilgisayarlarının bilgisayarlarında çok parlak, hale getirmek ve kullanmak için bilgisayar için

  • Fen bilimleri (Fen ve Teknoloji, Biyoloji, Kimya, Fizik), Matematik, Bilgisayar Öğretim Teknolojileri branşlarından ortaokul ve liseleri ve alana ilgi duyan öğretmen

  • Programa ilgi duyan herkes katılabilir, kayıt için mezuniyet şartı aranmamaktadır. ​

 

Not: UZAKTAN ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMLERDE GENEL KABUL OLARAK 1 DERS SAATİ MİNUMUM 15 DAKİKA VE MAKSİMUM 25 DAKİKADIR.

 

ÖNEMLİ NOT 1:
Eğitimimiz Uygulama Ağırlıklı olduğundan egitimin kalıcılığını sağlamak amacıyla katılımcılarımızın mBot Programlama Bölümüne Başlamadan Önce Make Blok Seti tedarik etmeleri önerilir.

 

ÖNEMLİ NOT 2:
BU SERTİFİKA PROGRAMI  
KİŞİSEL VE ​​MESLEKİ GELİŞİM  AMAÇLIDIR.

 

EĞİTİM ALMA SÜRECİ NASIL İŞLER?

  1. Eğitim almak isteyen web sitemize üye olur. Üyelik dağıtımı tüm doğru ve incelenmelidir. 

  2. Üye girişi sonra eğitim ayrıntılarına gelir ve "tıklayanlar". Ödemeyi kredi kartınızla taksitli olarak/EFT'i beğenebilirsiniz.

  3. Ödemeniz saatlerindeki saat dilimlerinde onaylanır ve eğitim programınıza göre planlanır.

  4. Eğitim adınıza tanımlandıktan sonra zaman eğitim videolarını izlemek web üzerinde üst kısımdan Üye Girişi yaparak izleyebilirsiniz.

  5. Eğtiim videolarımda herhangi bir zaman veya simülasyon yok. zaman zaman, uzun süre izleyebilirsiniz.

  6. Eğitim videolarının %90'ı izlendikten sonra sistemi otomatik olarak aktif olur ve deneyebilirsin.  Başarılı olabilmek için minimum 60 puan almanız gerekir. Sınav için 3 kez girişz vardır. 

Sınavı çıktıktan sonra üyelerinize göre belgenizi görüntüleyebilir ve E-DEVLET ONAYLI çıktısını dijital damgalı ve imzalı olarak alabilirsiniz. 

   Eğitime kesin kayıt yaptırdıktan sonra dersleriniz tanımlanmakta ve BİR YIL'a  kadar zaman geçirebilmektesiniz  .

          EĞİTİMİNİZİ 1 YIL İÇERİSİNDE TAMAMLAMANIZ GEREKMEKTEDİR. AKSİ TAKDİRDE BELGELENDİRME YAPILAMAMAKTADIR.

  1. ÖNEMLİ NOT:
    BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN ÖNCE BİLGİLERİ ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ!

 

Bunlar İlginizi Çekebilir