+90 332 241 30 44 | selcuksem@selcuk.edu.tr
  • Robotik ve Kodlama Eğitmen Eğitimi Sertifika Programı (Uzaktan Eğitim)

    GENEL ARAMA

    Son Kayıt Tarihi :
    Eğitim Başlama Tarihi :
    Eğitim Yeri : Uzaktan Eğitim
    Eğitim Süresi : 40 Saat
    Eğitim Günleri : Uzaktan Eğitim
    Eğitim Saatleri : İstenilen Saatte
    Eğitim Ücreti : 340.00 ₺
    GÜNCEL SON BAŞVURU, EĞİTİM ve SINAV TARİHLERİ SON BAŞVURU TARİHLERİ: 21 Ağustos 2020 (Cuma) EĞİTİM TARİHLERİ: 21 Ağustos - 2 Eylül 2020 SINAV TARİHLERİ: 28 Ağustos - 2 Eylül 2020   ÖNEMLİ NOT 1: BU SERTİFİKA PROGRAMI KESİNLİKLE İŞ GARANTİSİ VERMEZ! BU SERTİFİKA PROGRAMI KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞİM AMAÇLIDIR! EĞİTİM ÜCRETİ: Sertifika Programı ve Eğitim Bedeli 340,00 TL (KDV Dahil)'dir. (Kredi kartı ile ödemelerde ve taksitlendirmelerde komisyon bedeli uygulanmaktadır.) ÖNEMLİ NOT 2: BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN BAŞVURUNUZU YAPMADAN ÖNCE BİLGİLERİ DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ! EĞİTİM ŞEKLİ Eğitim programımız uzaktan eğitim (internet üzerinden) olup Türkiye'nin her yerinden katılım sağlayabilirsiniz. EĞİTİM TANITIMI Kodlama; bir problemi çözebilmek için farklı bilişsel becerilerin bir arada kullanılma sürecidir. Problemi çözebilmenin ilk aşaması öncelikle verilen problemin net olarak anlaşılması ve analiz edilmesidir. Bireylere; problemlere çok yönlü çözümler sunmak, sistematik düşünmek, olayları ilişkilendirmek, farklı ve yaratıcı düşünmek, problem çözme odaklı olmak, takım çalışması yapabilme, eleştirel düşünebilme gibi özellikler kazandırır. Ayrıca çocukların bilgisayar başında harcadıkları zaman göz önüne alındığında, bu zamanı onlara fayda sağlayacak ve geliştirecek konuya yönlendirmek daha yararlı olacaktır. EĞİTİM İÇERİĞİ: Bilgisayarlar Nedir ve Nasıl Çalışır? İşletim Sistemleri ne işe yarar Bilgisayar programlamaya başlamadan önce bilinmesi gerekenler Google Blockly Blockly Code Editor Blockly Çalışmalarını Paylaşmak Scratch - MIT Scratch ile Çalışmak Scratch Proje ve Dosya yapısı Scratch Sahne Yapısı Karakterlerle Çalışmak Bloklarla Çalışmak Seslerle Çalışmak Basit uygulama yapalım Uygulama paylaşma Akış şemaları (Algoritma mantığı) Döngüler (Tekrarlanan işlemler for Döngüsü while Döngüsü for-each Döngüsü Scratch Döngü uygulamaları Code Studio Döngü uygulamaları Koşul Yapıları Blockly Koşul yapıları Scratch Koşul yapıları Code Studio Koşul yapıları Fonksiyonlar (Tekrar kullanılabilir programlar) Resimleri Kullanmak Genel resim kuralları Blockly Resim uygulamaları cratch Resim uygulamaları Pikseller ve Code.org Matematik grafikleri çizmek Değişkenler Liste ve Dizilerin Kullanımı (Çoklu değişken) Blockly Liste kullanımı Scratch Liste kullanımı Nesneye Yönelik Programlama (OOP)   Sınıflar (class) Özellikler Metotlar Miras-Kalıtım Polymorphizm (Çok biçimlilik) Encapsulation (Kapsülleme) Scratch ve Nesne kullanımı Code Studio ve Nesne kullanımı www.Code.org Kullanmak Code Studio 4 yaş ve üstü Code Studio 6 yaş ve üstü Code Studio 8 yaş ve üstü Code Studio 10 yaş ve üstü Uygulamalar Scratch Uygulamaları Blockly Uygulamaları Code Studio Uygulamaları KİMLER BAŞVURU YAPABİLİR?   Okul öncesi öğretmenleri, İlkokul, Ortaokul ve Lise öğretmenleri için Etüt merkezlerinde, satranç merkezlerinde, zeka-oyunlarına ek olarak eğitim kodlama ve robotik üzerine çalışabilmek için, Çocuklarının bilgisayar, tablet ve cep telefonlarında geçirdiği vakti değerli hale getirmek isteyen ebeveynler için Fen bilimleri (Fen ve Teknoloji, Biyoloji, Kimya, Fizik), Matematik, Bilgisayar Öğretim Teknolojileri branşlarından ortaokul ve lise öğretmenleri ve alana ilgi duyan üniversite öğrencileri Programa ilgi duyan herkes katılabilir, kayıt için mezuniyet şartı aranmamaktadır. ​
    Selçuk Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi, eğitim içerik ve detayları hakkında değişiklik yapma, eğitim tarihi değiştirme ve eğitimi iptal etme hakkını saklı tutar.

    EMAİL KAYIT

    Haber ve duyurularımızın mail adresinize gönderilmesi için aşağıdaki kutucuğa e-postanızı girip kaydola tıklayınız.