Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Eğitimi

Programın Amacı:
Günümüz küresel rekabet ortamında faaliyet gösteren işletmelerin rekabet gücünü koruyabilmeleri için, müşteri aidiyeti sağlama ve koruma faaliyetlerini yerine getirebilmesi CRM uygulamalarına bağlıdır. Bu eğitim kapsamında CRM uygulamaları ayrıntılı bir biçimde irdelenerek, çeşitli sektör örnekleriyle uygulama süreci anlatılacaktır.

Eğitimin İçeriği:
Küresel rekabet ortamında faaliyet gösteren işletmelerin kullandıkları rekabet stratejileri ayrıntılı bir biçimde incelenerek, modern pazarlama yöntemleri hakkında bilgi verilecektir. CRM uygulamalarının tanımı ve önemi ayrıntılı bir biçimde açıklanarak, CRM uygulama adımları anlatılacaktır. Çeşitli sektörlerdeki CRM uygulamalarından çok sayıda örnekler tartışılarak CRM uygulamalarının işletmelere sağlayacağı olası katkılar üzerinde durulacaktır.

Eğitim Konu Başlıkları:
+  Küresel rekabet ortamının özellikleri
+  İşletmelerin kullandıkları rekabet araçları
+  Modern pazarlama uygulamaları
+  CRM Uygulamalarının tanımı ve önemi
+  CRM uygulama süreci
+  CRM tipleri, sektörel örnekler

Eğitmen CV'sine Ulaşmak İçin Tıklayınız


Etiketler

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Eğitimi Hakkında Sorulan Sorular

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Eğitimi hakkında tüm sorularınızı bu bölümden paylaşabilirsiniz. Her eğitime ait soru cevap bölümü farklıdır. Bu yüzden sorduğunuz soru mutlaka bu konu hakkında olmalıdır.

Sormuş olduğunuz sorulara uzmanlarımız veya bu konuda bilgi sahibi diğer üyelerimiz yanıt verebilir.

Soru Sormak İçin

Prof. Dr. Muammer ZERENLER
  • Kurs Tarihi : Yeterli başvuru sayısına ulaşınca eğitim başlayacaktır.
  • Kurs Süresi :
    10 Saat / 1 Haftasonu
  • Kurs Gün ve Saatleri : Haftasonu-13:00-18:00
  • Kurs Yeri :
    İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • Kurs Ücreti : Ücret 350 TL
Eğitimi Paylaş: